Saturday 28 May 2011

I want You to be with me tonight

I'm too bored. Can somebody help me?

 Rasa cam nak blog walkinglah.Apa kata anda bantu saya? bole tak?
Okay, here I want you guys to do:
  1. Send me your Url Blog to my twitter account
  2. Itu sahaja.
simplekan bendenya LOL. 
Kalau tengok blog saya anda akan tahu yang saya suka blog yang simple dan tak berserabut.
Saya orang yang suka membaca pengalaman orang and saya tak suka judge only by appearances.
And And one more.
Kepada pemilik blog yang ada welcoming widget yang tiba2 pop-out too harap2 buat bertaubatlah.
Annoyedlah sometimes.
Tanya soalan bertubi2 dan bila dah abis suma jawab soalan dah malas nak baca blog.
Saya mengaku ada jugak 2,3 kawan saya yang gunakan sistem yang cam tu tapi....kawan.
Kawan mesti jaga hati kawan betul tak :D
Tapi sumpah kalau blog anda ada bende cam tu fikirkanlah.