Wednesday 1 June 2011

Spotted: Amir Saidi attracted more enemies than Friends.


Post kali ni buat Bahasa Melayu sebab Ain Natasha tak brapa Familiar dengan Inggeris songsang aku :)
Apa2 pun aku nak telling something hari ni!
semenjak 2 menjak nikan semua orang macam tak nak kawan dengan aku,
apadahal tah depa! macam aku ada buat salah pulak! 
Mungkin ada but sungguh! aku tak tahu menahu !
Kadang aku straight to the point tanya kenapa kau benci aku kat orang.
Bukan apelah,
tapi macam mana aku nak berubah kalau korang sendiri tak nak bagi tahu kesilapan aku?
Tolonglah! Jangan jadi bodoh tak bertempat!
Bagi je tahu aku kalau ada aku buat silap! 
Aku open mindedlah!
dada aku lapang*sexy actually 
and I know that you guys can always percaya kan aku.
Ada sekali tu aku dengar pompuan ni cakap yang aku ni tak bole simpan rahsia!
weh itu cita lamalah!
aku sekrang dah berubah!
Kalau tak nak bagi tahu dah lah! diam2 jelah tak payah sampai nak cakap aku ni tak bole dipercayai semua!
Dah lah malas aku nak fikirkan! Bye