Friday 27 May 2011

The Reason why after K is F and C

I'd been to lazy to update my blog until recent accident at school. 

Some fucking Idiot butt head driver accidentally langgar sorang minah ni.*kesian kaki dia
Kalau bende Normal mestilah aku tak kesahkan tapi cengkadaknya sekrang yang
kaki Akak ni kene langgar dengan Kereta Cikgu SMKR. Apa jenis cikgulah!

Dah langgar bukan nak mintak maaf ke or usha kaki budak songai tu but buat donno je. Terus straight to the hell.

Keparat betul!! 

Then after that Me,Idot,Farhana,Aireen and Ain teruskan perjalanan yang penuh gelak ketawa bongeng!
Actually destinasi kitorang adalah KFC. So jalan jelah! Thank god KFC dekat gila dengan Sekolah! 5 cm je jaraknya! huhu*nampak sangat aku berbohong

Sampai je order! aku order lunchtreats set C while Idot order Xmeal Deluxe kejadah kebende. 
Mosh mosh mosh*bunyi orang tengah makan.
Nak tahu satu bende tak! tadi ada sekumpulan budak yang aku kenal ni....
diorang dok bajet KL sampai lagu JB dlm handset letak ke MAX volume. 1 first floor bole dengar kat kfc tu!
Ain ckap "alah baru lepas exam, macam ni lah".
aku dalam hati ckp" memang lah dah abis exam tetapi diorang tu baru form 2. exam diorang kan belum habis lagi".
Bior le! he eh!

Sumpah tadi kitorang gelak je waktu makan! sempat lagi lah mengata semua. 
Mmg best! 
Gossep pasal masa depan lah and all.

Tiba2 aku teringat yang hari ini hari jumaat! Nauzubillah!
Solat Jumaat! 
Syaiiton betul aku ni ta pegi!
Lupa pulak, Dayah pun ada waktu tu. 
Waktu aku cakap pasal semayang jumaat kan! dia terus ckp ni "alah lek lah baru 1 kau tinggal"
aku gelaklah! bongeng kau dayah.


Berita buruk waktu makan kan...ada mamat ni! sakailah dia aku cakap! sebok kacau orang tengah bersembang bagai! annoyed aku =.=! 
kalau kacau gurau2 tapelah tapi ni kacau sexual harassment. raba sini! raba situ. macam sakai punya otak. buat ape pandai kalau otak kau macam sakai.
 hampeh betul!
Saya akan mula active berblogging disini balek!